niedziela, 2 kwietnia 2017

Witaj Pani Wiosno! Przegląd marcowego pudełeczka ShinyBox!

Witajcie!
Mam taką nadzieję, że wiosna zostanie już na stałe! Uwielbiam słoneczne dni, a dzisiaj przychodzę do Was z marcowym pudełeczkiem ShinyBox o tytule "Pani Wiosna". Przyznajcie, że oprawa graficzna pudełeczka jest niesamowicie przecudowna! <3 Ja jestem nią oczarowana. 
Zawartość pudełeczka w tym miesiącu mnie nie zawiodła. Jak zawsze, wartość produktów przekroczyła kwotę, którą należało zapłacić za całego box-a. Myślę, że przedpremierowa wiadomość o serum do rzęs LashVolution sprawiła, iż "Pani Wiosna" wyprzedała się w mgnieniu oka! Serum kosztuje na rynku około 80 zł, a za pudełeczko płacimy 49 zł. Warto było!

Serum do rzęs LashVolution (79,00 zł za sztukę) - zawartość naturalnych składników pozwala na bezpieczną stymulację wzrostu rzęs, a zarazem dodaje im objętości oraz ograniczy ich wypadanie. Rzęsy stają się dłuższe o 87% i gęstsze o 80%. Odżywka przyspiesza naturalny wzrost rzęs, dzięki czemu jest wyjątkowo skuteczna.

Produkt posiada w sobie peptydy, substancje aktywne, niacynę, ekstrakt z pokrzywy zwyczajnej, wyciąg z zielonej herbaty oraz ekstrakt z rumianku, ale nie tylko. Posiada również w składzie pochodną składnika bimatoprostu oraz parę słabych składników jak konserwanty i inne. Szkoda, że zawsze w jakiś sposób bimatoprost musi się znaleźć w odżywkach tego typu, jeżeli nie wiecie co to za składnik to możecie przeczytać o nim mnóstwo artykułów w Internecie. Napiszę ogólnie, że Bimatoprost jest między innymi składnikiem wspomagającym leczenie schorzeń oka, np. jaskra. 
Rzęsy po stosowaniu produktów będą bajeczne i możecie mi wierzyć, gdyż stosowałam podobne serum. Po zakończonej kuracji, rzęsy powracają do stanu pierwotnego. Sami oceńcie, czy warto. :)
Suchy szampon got2b Extra Fresh Schwarzkopf 100 ml (18,99 zł za 200 ml) - suchy szampon bez użycia wody odświeża i unosi włosy u nasady. Daje im drugą świeżość na kolejne godziny. Idealny do torebki i do użycia w każdej chwili.

Produkt ten przydaje się w totalnie awaryjnych sytuacjach, kiedy musimy koniecznie gdzieś wyjść, a nie zdążymy umyć i wysuszyć włosów. Nie polecam stosować szamponu zbyt często. Przy dłuższym stosowaniu potrafi narobić więcej szkód, niż pożytku, ale przy rzadkich sytuacjach, raz na jakiś czas, jak najbardziej jest świetnym rozwiązaniem! Pamiętajcie, że suchy szampon nie zastępuje tradycyjnego mycia włosów. Podoba mi się, iż znalazłam ten produkt w pudełeczku, gdyż na pewno go zużyję! :)
Polska papka do cery trądzikowej Jadwiga 30 ml (30,00 zł za 30 ml) - zmiany skórne, przebarwienia i rozszerzone pory odejdą w zapomnienie. Preparat nie drażni, nie uczula. Posiada działanie odtłuszczające, przeciwtrądzikowe oraz normalizuje funkcje skóry tłustej, z trądzikiem. Zmniejsza przebarwienia i blizny potrądzikowe, powoduje zwężenie nadmiernie rozszerzonych ujść gruczołów łojowych.

Nie znałam wcześniej produktu i tego żałuję. Gdy otworzyłam papkę do cery trądzikowej to zapach przypomniał mi produkt, który miałam w okresie nastoletnim, sprowadzony z USA, ale o barwie różowej. Konsystencja i aromat identyczny. Nie pamiętam nazwy tamtego produktu, ani nie mam już opakowania, ale opakowanie wyglądało całkowicie inaczej i posiadało angielską nazwę. Ucieszyłam się niesamowicie, gdyż zawsze brakowało mi tego cuda, a w USA moja ciocia nie mogła już znaleźć owego produktu. Nie mam cery trądzikowej, ale mam nadzieję, że świetnie poradzi sobie z nieprzyjaciółmi na mojej skórze. 
Szampon do włosów Schauma Schwarzkopf 400 ml (10,99 zł za 400 ml) -linia zawierająca ekstrakt z miodu i olej z Opuncji jest idealna dla słabych i delikatnych włosów. Produkty są testowane dermatologicznie, nie zawierają silikonów ani sztucznych barwników. Nie podrażniają skóry głowy, a włosy stają się naturalnie piękniejsze i mocniejsze od nasady aż po końce.

W pudełeczku był mix rodzajów, gdzie można było otrzymać również linię z Lawendą i Ziołami Prowansalskimi, która pomaga wzmocnić włosy, linię z Maliną i Olejem ze Słonecznika chroniącą kolor włosów oraz linię z Oliwą z Oliwek i Aloesem, która dogłębnie nawilży. Nie znam produktu, ale doskonale wiecie, że produkty do włosów zużywają mi się w mgnieniu oka. Świetnie, że szampon znalazł się w wiosennym pudełeczku! :)
Kremowy róż do policzków nr 02 Bell (12,99 zł za sztukę) - utrwala makijaż i sprytnie matuje, zapewniając transparentną, naturalną oraz rozświetloną twarz, idealnie prezentującą się na zdjęciach. Cechą charakterystyczną jest niezwykłe uczucie gładkości skóry.

Ja otrzymałam odcień o numerze 02, który przypadł mi do gustu. Przyznam szczerze, że nie miałam styczności nigdy z kremowym różem. Boję się, że podkład się będzie wycierać, a różu nie rozetrę zbyt dobrze. Mimo wszystko, wypróbuję i napiszę o nim na blogu :)
Hydrożelowa maseczka ultra nawilżająca "Efekt Mezoterapii" Bielenda 2x5 g (2,60 zł za 2x5 g) - reguluje obecność wody w naskórku, zapobiega jej utracie, dzięki czemu wyjątkowo intensywnie i głęboko nawilża. Rewelacyjnie poprawia elastyczność, jędrność i kolory skóry. Doskonale odżywia, regeneruje i wzmacnia naskórek, skutecznie opóźnia powstawanie zmarszczek. Błyskawicznie likwiduje uczucie nieprzyjemnego napięcia skóry, koi, łagodzi podrażnienia. 

Inną maseczką, którą można było otrzymać w pudełeczku był 3-fazowy zabieg wygładzający "Mikrodermabrazja" i w zasadzie to on, by mi się bardziej spodobał. :D Maseczek nigdy za wiele i na pewno wypróbuję. Nawilżenie skóry to podstawa i należy o tym pamiętać, zwłaszcza, gdy lata lecą jak szalone. 
Mini rękawica do poprawy makijażu Quick Treat Unicornection GLOV (14,90 zł za sztukę) - mały i poręczny gadżet, który pozwoli Ci skorygować makijaż w mgnieniu oka. Zapomnij o rozmazanej kredce, tuszu, czy niekontrolowanym śladzie po szmince. Opakowanie do tej edycji zaprojektowała Krizia Banogon Chan. Rękawica jest przyjazna dla użytkowników soczewek oraz dla środowiska. Można ją stosować przez 3 miesiące. Po każdym użyciu należy umyć ją mydłem.

Mini rękawicę już znałam wcześniej. Nie ukrywam, że w produkcie się zakochałam, ale należy poświęcać mu wiele czasu. Po każdym użyciu musimy umyć rękawicę mydłem. Nie stosuję produktu do poprawy makijażu. Mini rękawica służy mi do zakończenia rytuału demakijażu oka. Mam gęste rzęsy, u których nie zawsze udaje mi się usunąć całość makijażu zwykłym wacikiem i płynem do demakijażu. Mini GLOV usuwa makijaż z oka samą wodą. Piszę to poważnie. GLOV ma w swojej ofercie również dużą rękawicę do mycia całej twarzy! :)
Krem do stóp Regulator potliwości stóp z linii Good Foot Delia 100 ml (6,70 zł za 100 ml) - skuteczne odświeżenie wraz z długotrwałym uczuciem świeżości. Obecny w kremie antyperspirant w połączeniu z aktywnym składnikiem z olejku z drzewa herbacianego skutecznie hamuje wydzielanie potu i nieprzyjemnego zapachu. Zawarta w kremie alantoina dodatkowo łagodzi podrażnienia naskórka oraz pobudza jego regenerację.

Owy produkt jest prezentem w pudełeczku i idealnie pasuje do poprzedniej edycji, gdzie otrzymałam musujące kulki do kąpieli stóp Good Food. Nie mam problemów z potliwością stóp, ale na stopy wszystko wykorzystam. :D
Żaden produkt się u mnie nie zmarnuje i jestem tego pewna. Wykorzystam wszystkie, a to lubię, gdyż nie chcemy płacić pieniędzy za coś, co nie będzie nam potrzebne. Najbardziej jestem zadowolona z papki do cery trądzikowej oraz mini rękawicy GLOV!
-----
Zapraszam na www.shinybox.pl ! <3
----
Bądź ze mną na FanPage Brylantina oraz Instagram-ie ! <3

1 komentarz: