środa, 12 kwietnia 2017

Zawartość Only Box Rozkwitnij Wiosną od Only You

Witajcie!
Czy u Was również deszczyk popsuł wiosenną pogodę? Na poprawę humorów przychodzę do Was z zawartością Only Box-a noszącego tytuł "Rozkwitnij Wiosną!". Warto zaznaczyć, iż nie ma możliwości zakupu box-ów. Pudełeczko otrzymałam od portalu Only You Magazine w celu przetestowania produktów oraz podzielenia się moimi wrażeniami z Wami, za co serdecznie dziękuję. :)
Poprzednią edycję "Dookoła włosów" również mogliście ujrzeć na moim blogu. Link podaję Wam TUTAJ
Przyznam szczerze, że wyobrażałam sobie, iż edycja "Rozkwitnij Wiosną" skupi się na pielęgnacji twarzy i ciała. Byłam wielce zaskoczona, gdy ujrzałam pudełeczko wypchane po brzegi z różnych kategorii pielęgnacyjnych i nie tylko. W box-ie znalazłam wodę perfumowaną o zapachu owocowo-kwiatowym, wiosenne lakiery do paznokci oraz olejek do skórek. Nie zabrakło również zadbania o moje włosy, co lubię najbardziej. Dla mnie bomba, jestem ciekawa jak produkty się sprawdzą u mnie :) Przejdźmy zatem do ich przedstawienia, gdyż wkrótce moje wrażenia z testowania produktów umieszczę na blogu.
BANDI Krem z kwasem migdałowym i polihydroksykwasami
Krem nawilżający o działaniu złuszczająco-biostymulującym, odpowiedni do każdego typu cery, również wrażliwej, płytko unaczynionej, z trądzikiem różowatym, z trądzikiem pospolitym, z przebarwieniami pigmentacyjnymi i pozapalnymi. Zawiera kwas migdałowy o działaniu przeciwbakteryjnym, glukonolakton, który łagodzi, regeneruje i ma właściwości antyoksydacyjne, oraz kwas laktobionowy hamujący procesy starzenia i działający złuszczająco.

Muszę się pospieszyć z użyciem produktu, gdyż jak doskonale wiecie, stosując produkty z kwasami nie wolno wystawiać skóry na promienie słoneczne. A lato tuż, tuż! :) Wypróbujemy i zobaczymy jak poradzi sobie ze złuszczaniem skóry.
Bell Lakiery do paznokci Secret Garden, Nail Enamel
Kolekcja przepięknych, wiosennych lakierów w 6 inspirujących, kwiatowych odcieniach. Lakiery są trwałe, nie odpryskują, a ich intensywne kolory kryją już od pierwszej warstwy.

Na zdjęciu tego dokładnie nie widać, ale wszystkie lakiery oprócz czerwieni i pomarańczy zawierają przepiękne drobinki na podobieństwo efektu syrenki.
BIOTEQU Maska nawilżająca w tkaninie
Dzięki wysokiej zawartości masła shea, wyciągu z aloesu i skoncentrowanych ekstraktów z ogórka i drzewa herbacianego, głęboko nawilża, wygładza zmarszczki i dodaje skórze elastyczności. Niweluje podrażnienia, zaczerwienienia, pomaga utrzymać jędrność i elastyczność skóry. Preparat dodatkowo zapobiega utracie wody przez zewnętrzne warstwy skóry.

Maska nawilżająca po okresie zimowym to idealna propozycja w pudełeczku "Rozkwitnij Wiosną!". Ci, którzy mnie znają, wiedzą, że maseczek nigdy nie jest za wiele. :) Warto poświęcić 10 minut w tygodniu na spa dla twarzy.
L'biotica BIOVAX Opuntia oil & Mango odbudowujący balsam do włosów bez spłukiwania
Pozostawia włosy miękkie, lekkie, dodaje im blasku, wygładza. Zapobiega puszeniu i łamaniu się włosów, ułatwia rozczesywanie, zapewnia nawilżenie. Odbudowuje zniszczone włóko włosa, zapobiega łamaniu i rozdwajaniu się końcówek. Stanowi też termoochronę dla włosów. Zawiera aż 90% składników pochodzenia naturalnego.

L'biotica BIOVAX Maska intensywnie regenerująca
Głęboko pielęgnuje i odbudowuje zniszczone włosy. Cementuje i wygładza powierzchnię włosów, zapobiega rozdwajaniu się końcówek i łamaniu włókien. Nadaje włosom miękkość i blask, nawilża i sprawia, że są podatne na układanie.

Wiecie czym pachniało w pudełku po jego otwarciu? A no właśnie tymi produktami. Przesłodki, owocowy zapach! Uwielbiam produkty L'biotica w większości, zatem mam nadzieję, że się nie zawiodę. :)
LC+ Maska złuszczająca do stóp w postaci nasączonych skarpetek
Formuła maski oparta na kwasach owocowych, moczniku, ekstrakcie z aloesu i kwiatów nagietka oraz olejku z trawy cytrynowej powoduje złuszczenie suchego, zniszczonego naskórka. Maska intensywnie nawilża i uelastycznia skórę.

Ten produkt również posiada w sobie kwasy, dlatego muszę go wykorzystać zanim nałożę na nogi baleriny, czy wiatrówki podczas słonecznych dni. :) Nie mogę się doczekać wypróbowania!
MOLLON PRO Regenerating Rose Oil - regenerujący olejek różany do skórek i paznokci
Olejek różany z naturalnymi płatkami róż skutecznie regeneruje i uelastycznia skórki wokół paznokci. Wcierany w macierz odżywia kruche, łamliwe i rozdwajające się paznokcie. Wzmacnia je i nabłyszcza.

Nigdy nie miałam problemu z paznokciami, ale suche skórki po mroźnym okresie zimowym to u mnie standard. Cóż, przyznaję się, że nie nosiłam rękawiczek. Lubię podczas oglądania wieczorem filmu, nałożyć produkt nawilżający na dłonie i skórki.
NOU Secret Blannc owocowo-kwiatowa woda perfumowana
Przeznaczona dla nowoczesnych, dynamicznych kobiet, które nie boją się wyzwań. Prosta i elegancka, pełna tajemniczej świeżości. W pierwszym momencie oszałamia lekkością schłodzonej cytryny, białej herbaty, rabarbaru i ananasa, by po chwili porwać nas do ogrodu pełnego jaśminu, peonii i żurawiny. W ostatnim akordach otula piżmem, paczulą i bobem tonka. 

Nie znałam wcześniej marki, ale opis niezwykle przyciąga do siebie. Nie ukrywam, że wiążę wielkie nadzieje, co do zapachu. Na moich pułkach widnieją mocne zapachy Calvin'a Klein'a oraz Burberry, gdyż nigdy nie znalazłam delikatnej owocowej woni, która przypadłaby mi do gustu.
ZIAJA Antyoksydacja Jagody Acai krem na twarz i szyję + ekspresowe serum do twarzy i szyi
Ziaja proponuje serię kosmetyków, która charakteryzuje się wysoką zawartością kompleksu naturalnych substancji aktywnych. Najważniejsze z nich to jagody acai - bogate źródło polifenoli, antocyjanów, resweratrolu, witamin, tanin, które neutralizują wolne rodniki i chronią skórę przed uszkodzeniami oksydacyjnymi. 

Czy Wy również słyszeliście wiele dobrego o tej serii kosmetyków Ziaja? Macie jakieś swoje przygody z nimi? :) Zobaczymy jak sprawdzą się u mnie :)
Znacie któryś z tych produktów? Czego jesteście najbardziej ciekawe? Czy odcienie lakierów do paznokci przypadłyby Wam do gustu? :)
Dajcie znać!
----------
Zapraszam na www.o-you.pl ! <3
#boxonlyyou
----------
Bądź ze mną na FanPage Brylantina oraz Instagram-ie ! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz