piątek, 14 kwietnia 2017

Pielęgnacja włosów z uszlachetnioną wodą w szamponie Aqua Pi Cosmetics

Dzień dobry! :)
Jestem pewna, że Wasze przygotowania do Świąt Wielkanocnych trwają pełną parą, dlatego dziękuję za znalezienie odrobiny czasu, aby zajrzeć do mnie na wpis. Ja jestem w trakcie pieczenia ciast, więc trzymajcie kciuki, aby wszystko się udało. 
Dzisiaj o cudzie od pierwszego użycia. Efekty stosowania owego szamponu mogliście ujrzeć na Insta Story i wtedy wielu z Was pytało mnie, gdzie można kupić owy produkt. Początki stosowania szamponu były fantastyczne, a jak było później? Czytajcie dalej...
Produkty Aqua Pi Cosmetics są jeszcze dosyć słabo znane i mało dostępne w sklepach. W szybszym tempie zamówicie je w Internecie, niż znajdziecie w drogeriach stacjonarnych. Producent dodaje informację, iż kosmetyki posiadają w składzie uszlachetnioną wodę naładowaną słabymi polami elektromagnetycznymi z siłą czystych darów natury. Brzmi nieźle. Przedstawiany szampon ma za zadanie normalizować oraz zapobiegać wypadaniu włosów. Posiada on w składzie rozmaryn, szałwię, tymianek, lawendę oraz proteiny jedwabiu. 
Przy pierwszym użyciu byłam w Niebie. To co ten szampon zrobił z moimi włosami było niewiarygodnie fantastyczne. Posiadałam sypkie, wygładzone oraz uniesione włosy u nasady. Mogłam je dotykać i czesać non stop, gdyż rozczesywały się idealnie. Totalna bomba, prawie tak, jakby to właśnie tego moje włosy potrzebowały najbardziej.
Producent zapewnia, iż szampon jest do codziennego stosowania. Ja myję włosy co drugi dzień i w zasadzie to nie polecam używania produktu tak często. Im częściej w tygodniu po niego sięgałam, tym bardziej moje włosy stawały się przeciążone i nie prezentowały się już tak ładnie. Wydaje mi się, że po prostu nadmiar nawilżenia i składników ziołowych źle wpłynął na moje włosy. Ograniczyłam stosowanie szamponu do jednego razu w ciągu tygodnia i wprowadziłam zamiennie szampon innej marki pozwalający odpocząć od ziół. 
Zapach produktu jest przyjemny, niezwykle ziołowy - czuć lawendę w dużej mierze. Konsystencja średnio gęsta, którą rozcieńczam z wodą. Wtedy lepiej produkt dociera do skóry głowy i lepiej jest mi usuwać zanieczyszczenia. Już podczas mycia możemy poczuć jak nasze włosy stają się gładkie i dobrze oczyszczone. Szampon zdecydowanie nie podrażnia, ani nie uczula. Nie spowodował u mnie łupieżu, a nawet doprowadził moją skórę głowy do porządku po stosowaniu suchych szamponów, które wysuszyły moją skórę. Nie zauważyłam zmniejszenia wypadania włosów. 
Podsumowując, szampon normalizujący i zapobiegający wypadaniu włosów Aqua Pi Cosmetics jest godny polecenia. Włosy są nawilżone, łatwo się rozczesują i nie ukrywam, że świeżość jest przedłużona. Szampon kosztuje 39,90 zł, ale przy moim stosowaniu raz w tygodniu warto wypróbować. 
Pamiętajcie, że każde włosy posiadają indywidualne potrzeby. Ja posiadam długie, proste włosy ze skłonnością do przetłuszczania się u nasady, a wysuszeniem na końcówkach. Nie farbowane, ani nie męczone stylizacją. Szampon spełnił moje wymagania. :)
--------
Zapraszam na www.aquapicosmetics.com ! <3
--------
Bądź ze mną na FanPage Brylantina oraz Instagram-ie ! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz