piątek, 12 sierpnia 2016

Zmiany - Brylantina

Nadeszła chwila, aby coś tutaj zmienić. Bardzo długi czas nie mogłam spać, gdyż myślałam o nowej nazwie. Miałam trochę pomysłów, ale chciałam, aby to było coś mojego. Przeszukałam nawet blogosferę, czy przypadkiem ktoś już nie wpadł na taki pomysł. 

Przejrzałam historię mojego bloga. Od czerwca 2012 roku istniała Kraina testowania. W czerwcu 2013 roku przeniosłam się na BLOGSPOT z nazwą Kraina kosmetyków.
Dzisiaj przyszedł czas na Brylantinę !
Dlaczego Brylantina? Niech to pozostanie moją słodką tajemnicą...

Mam nadzieję, że nadal będziecie mnie czytać <3

Ponadto, nazwa bloga została zmieniona, ale jeszcze będę prowadzić mnóstwo prac na blogu. Prace te, związane będą z szatą graficzną, tłem, czcionkami. Nie mam zbyt wiele czasu na to, dlatego wszystko będzie odbywać się małym kroczkami.

Dajcie znać, jak podoba Wam się nowa nazwa! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz