czwartek, 25 sierpnia 2016

Intensywnie zmiękczający zabieg kawowy 2w1 Eveline

Czy jestem kawoszem? Nie piję kawy, czyli nie jestem człowiekiem, ani kawoszem, ale ten zapach to mój narkotyk.
Czy da się uzyskać gładkie stopy w dwóch krokach? Przekonałam się o tym jednego, wolnego wieczoru. Totalna chwila dla moich stóp. Czytajcie dalej, bo dzisiaj o intensywnie zmiękczającym zabiegu kawowym 2w1 Eveline.
Opakowanie dzielimy na dwie saszetki. Jedna to kawowy peeling redukujący zrogowacenia, zaś druga to multiodżywcza maska do stóp. Peeling dla większych rezultatów możemy spokojnie nałożyć na suchą skórę. Ja jednak najpierw wymoczyłam stópki w wodzie, a dopiero potem przeszłam do zabiegu. Co tu dużo mówić, pierwsze co zrobiłam to musiałam powąchać produkt, czy oby na pewno pachnie kawą! Pachnie. Słodką kawą.
Kawowy peeling to kremowa konsystencja z dodatkiem prawdziwych rozdrobnionych ziaren kawy w kolorze cappuccino. Magia. Pierwsza część saszetki została zużyta przeze mnie w całości za jednym razem, a szkoda! Skóra po peelingu stała się cudownie gładka, miękka i przyjemna w dotyku. Niestety, produkt za pierwszym razem nie usunie nagniotków, ani brzydkich odcisków. Myślę, że potrzeba kilku zabiegów, aby wypielęgnować zaniedbane stópki. Za to popękane pięty zostały doprowadzone do porządku.
Multiodżywcza maska do stóp troszkę mnie rozczarowała pod względem zapachu. Szczerze? Byłam przygotowana na kolejną woń aromatycznej kawy. A tu trach. Jak to? Czemu nie pachnie kawą? Zapach okazał się totalnie "mentolowy". Konsystencja gęsta i w przeciwieństwie do kawowego peelingu, ta część wystarczyła mi na trzy użycia. Powiem szczerze, że byłam podekscytowana tym, że maska rozprowadzała się na stopach jak masełko. Wchłaniała się dosyć długo, gdyż po godzinie nadal miałam uczucie "lepkich" stóp. Jeżeli ktoś lubi spać w skarpetkach to śmiało polecam nałożyć je po owym zabiegu. Maska nawilżyła oraz zmiękczyła skórę oraz dała uczucie odświeżenia poprzez odczuwalny lekki chłód.
Przyznam szczerze, że taki zabieg mogłabym robić dla moich stóp codziennie, gdybym tylko miała na to czas. Produkt spisał się pod względem moich oczekiwań. Stopy nawet na drugi dzień są świetnie nawilżone i przede wszystkim gładkie. Co do wymagających stóp, na rezultaty będzie trzeba długo poczekać, gdyż przy jednym zabiegu nie uzyskamy satysfakcji.
--------------
Zapraszam na www.eveline.eu ! <3
---------------
Bądź ze mną na FanPage Brylantina oraz Instagram-ie ! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz