wtorek, 30 sierpnia 2016

Ekspresowy krem do twarzy pod prysznic 2w1 Eveline

Kto by nie chciał demakijażu twarzy w 2 minuty? Eveline przychodzi do nas z innowacyjnym produktem, który powinien nam zaoszczędzić czas w łazience. Jest to ekspresowy krem do twarzy pod prysznic. 2w1, mleczko oczyszczające oraz krem odżywczy. Brzmi zachęcająco. Ja posiadam wersję dla cery normalnej i wrażliwej, ale istnieje również wersja dla cery suchej i naczynkowej, mieszanej i tłustej, czyli trzy opcje.
Krem do twarzy pod prysznic posiada gęstą, kremową konsystencję, totalny krem. Zapach bardzo przyjemny, delikatny, ale chyba nie jestem w stanie określić konkretnie z czym go porównać. Bardzo dobrze rozprowadza się na skórze i co najważniejsze śmiało możemy nim myć oczy oraz usta. Nie szczypie i jest niezmiernie delikatny.
Producent zapewnia, że produkt jest idealny do demakijażu twarzy. Krem do twarzy pod prysznic dobrze poradził sobie z oczyszczeniem skóry, ale to nie jest efekt jakiego oczekiwałam. Trzy razy nakładałam produkt na cerę, aby usunąć "w miarę" makijaż po całym dniu. Twarz z daleka wyglądała na oczyszczoną. Niestety, mój płyn micelarny nałożony na wacik ukazał mi prawdę. Krem do twarzy pod prysznic nie oczyścił mojej twarzy dokładnie, więc...gdzie mój oszczędzony czas?
Krem do twarzy nie podrażnił, ani nie uczulił. Nie czułam ściągnięcia skóry, wręcz przeciwnie. Miałam wrażenie, że produkt mocno nawilżył moją cerę, a do tego zmiękczył i wygładził. Przy dłuższym czasie stosowania krem do twarzy może zapchać i wprowadzić do naszego życia małych nieprzyjaciół.
Przyznam szczerze, że wolę mój długi rytuał pielęgnacyjny, poczynając od płynu micelarnego, żelu, toniku oraz kremu nawilżającego, niż szybkiego oczyszczania oraz nawilżenia twarzy pod prysznicem.
--------------
Zapraszam na www.eveline.eu ! <3
-------------
Bądź ze mną na FanPage Brylantina oraz Instagram-ie ! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz