poniedziałek, 29 maja 2017

Woda perfumowana Secret Blanc NOU

Czeeeść! Poniedziałek rozpoczynam pełna uśmiechu i motywacji! Czas się wziąć w garść nie tylko ze względu, iż zbliża się sesja, ale również dlatego, że blog trzeba rozwijać! :) Na blogu pojawi się jeszcze relacja z III Edycji Konferencji Meet Beauty, prezentacja majowego pudełeczka ShinyBox i wiele, wiele innych. Do dzieła! <3
Zauważyliście, że na blogu dawno nie było nic o tematyce zapachowej? Posiadam tyle perfum, wód toaletowych, że jestem w szoku, iż nic takiego się jeszcze tu nie ukazało. Czas to zmienić. 
Opowiem Wam trochę o wodzie perfumowanej Secret Blanc NOU od Only You Magazine. Piękne klasyczne opakowanie dla prawdziwej, eleganckiej kobiety. Buteleczka śmiało zmieści się do każdej damskiej torebki. Nie ukrywam, że jestem nieźle wybredna odnośnie preferencji zapachowych. Do tej pory nie odnalazłam mojego najlepszego, pasującego do mnie zapachu. Wierna jestem CK ONE oraz Burberry, ponieważ najbliżej są mojego ideału. 
Producent opisuje, iż woda perfumowana posiada woń owocowo-kwiatową dla kobiet nowoczesnych, dynamicznych, które nie boją się wyzwań. Prosta i elegancka, pełna tajemniczej świeżości. Woda powinna w pierwszym momencie oszałamiać lekkością schłodzonej cytryny, białej herbaty, rabarbaru i ananasa, by po chwili porwać nas do ogrodu pełnego jaśminu, peonii i żurawiny. W ostatnich akordach opatula piżmem, paczulą i bobem tonka.
W ten sposób możemy wymienić nuty:
Nuta głowy: schłodzona cytryna, biała herbata, rabarbar, ananas,
Nuta serca: jaśmin, peonia, żurawina,
Nuta bazy: paczula, bób tonka, piżmo.
Przyznam się, iż w tej wodzie perfumowanej oczekiwałam ciężkiego piżma. Tak się składa, że jestem miłośniczką nawet męskich perfum, ale tylko tych ciężkich i w zasadzie z nutami jakiegoś owocu.
Trochę się rozczarowałam, że zapach jest typowo owocowo-kwiatowy, a opakowanie sugeruje całkowicie inny typ woni. W znacznym stopniu wyczuwam schłodzoną cytrynę, jaśmin i zieloną herbatę. Wiem, że wiele osób będzie rozkochana w tym aromacie, bo jest to piękny i mocny cytrusowy zapach, typowo z wyższej półki, ale nie mój...
Woda perfumowana rzeczywiście dla odważnych i uwodzicielskich kobiet. Nuty nie są zbyt trwałe i nie utrzymują się długo na ciele. Na koniec mogę Wam napisać, iż spotkałam wiele wód toaletowych o podobnym zapachu i dużo niższej cenie, a za 50 ml musimy zapłacić około 50-60 zł.
Jeżeli preferujecie owocowo-kwiatowe aromaty to na pewno się nie zawiedziecie, a ja szukam czegoś innego, nietypowego, wyjątkowego. :)
--------
Bądź ze mną na FanPage Brylantina oraz Instagram-ie! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz