niedziela, 28 maja 2017

Pielęgnacja włosów z balsamem odbudowującym oraz maską regenerującą | Olej Opuncji & Mango

Cześć! Jak Wam mija słoneczna niedziela? :)
Dzisiaj będzie o produktach, w których zakochałam się ponad wszystko, a otrzymałam je od Only You Magazine. Zapach najbardziej zrobił na mnie wrażenie. On uzależnia.
Balsam oraz maska do włosów BIOVAX Opuntia Oil & Mango L'biotica posiadają w sobie trzy kluczowe naturalne substancje, między innymi: opuntia oil, który tworzy ochronną warstwę na włosach, sprawia, iż włosy stają się gładkie, lśniące, bez efektu przeciążenia. Kolejnym składnikiem jest masło mango, wygładzające włosy i zapobiegające rozdwajaniu końcówek oraz ułatwiające układanie włosów. No i ceramidy, które odbudowują suche, zniszczone włosy. 
Brzmi nieźle, prawda? Czytajcie dalej...
Linia BIOVAX z Olejem Opuncji oraz Mango to intensywnie regenerująca kuracja przeznaczona do włosów zniszczonych i bardzo zniszczonych, pozbawionych gładkości i blasku.
Balsam, bogaty w naturalne substancje lipidowe ma za zadanie odbudować zniszczone włókno włosa, zapobiegać łamaniu oraz rozdwajaniu końcówek. Powinien wygładzić, ujarzmić i nabłyszczać pasma włosów.
Zaś maska intensywnie regenerująca zawiera kompleks naturalnych substancji lipidowych LipidFX, który odbudowuje i cementuje zniszczoną powierzchnię włosa, przywracając jej gładkość i połysk.
Na samym początku chciałabym zaznaczyć, iż posiadam włosy niskoporowate, cienkie z tendencją do grubych, niefarbowane i przede wszystkim niezniszczone. 
Balsam w niewielkiej ilości stosujemy na umyte włosy: wilgotne, bądź suche. Pamiętajcie o nienakładaniu produktu na skórę głowy - to totalny grzech. Nie spłukujemy. 
Rozpoczynając od zapachu. Jest słodki, owocowy, totalne mango. Po nałożeniu na włosy jest wyczuwalny, ale nie jakoś mocno, jest to efekt niezwykle delikatny, ale jaki przyjemny. Na drugi dzień również go czuję! Konsystencja średnia, bardzo dobrze rozprowadza się ją na włosach, myślę że zniszczone włosy chłonęłyby produkt garściami - świetnie się wchłania, ale nie przesadzajcie z ilością! Dlaczego? Czytajcie dalej.
Działanie robi wrażenie nie tylko pod względem zapachu. Balsam posiada składniki znacząco sugerujące o emolientowym, ale również humektantowym składzie. Włosy stają się wygładzone, miękkie, nawilżone, a co lepsze nie są obciążone. Nie mam do czego się przyczepić, nawet przyznam, iż przy moich cienkich włosach zwróciłam uwagę na to, że balsam sprawia, iż włosy stają się grubsze. 
Balsam nie każdemu może przypaść do gustu, jestem tego pewna. W składzie możemy znaleźć glicerynę, która może sprawić, iż włosy staną się wysuszone - przede wszystkim końcówki włosów. O tym pisałam wcześniej, jeżeli będziemy stosować balsam codziennie w dużej ilości to taki efekt wystąpienia chociażby suchych końcówek jest bardzo prawdopodobny. U mnie nic takiego nie wystąpiło, gdyż lubię zmieniać, kombinować z moją pielęgnacją włosów. :) 
Maska również pachnie cudownym mango, które będę czuć totalnie przez całe życie. 
Produkt nakładamy na umyte, osuszone ręcznikiem włosy - nigdy na skórę głowy. Warto potrzymać produkt przez 15 minut na włosach i następnie zmyć zimną wodą, ale wiem, że czasami potrzeba poświęcić wiele swojego czasu.
Posiadam małą saszetkę owej maski, ale jest również jak najbardziej produkt pełnowymiarowy. Taka mała próbka pozwala mi na wypróbowanie produktu i sprawdzenie pierwszego wrażenia, czy warto zainwestować w coś większego. Po pierwszym użyciu, miałam podobne spostrzeżenia jak przy balsamie z tej samej serii, ale trochę ze zwiększoną siłą. Włosy nadal były nawilżone, gładkie, ale również sypkie. Idealnie się rozczesywały. Dla mnie bomba. Tutaj tak samo zwrócę uwagę, iż może ona wysuszyć włosy, naciskając na końcówki. Aby tego uniknąć, ja zawsze na końce daję olejek typowo emolientowy, bez dodatku gliceryny, aby taka sytuacja nie wystąpiła. Nie wiem jak przy dłuższym stosowaniu tej maski, ale ja jestem zakochana w tej serii. Musicie chociażby powąchać owe produkty w drogerii! <3
-----------
Bądź ze mną na FanPage Brylantina oraz Instagram-ie ! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz