czwartek, 1 grudnia 2016

Przeniosłam się na www.brylantina.blogspot.com ! Pielęgnacja skóry wokół oczu na bogato !

UWAGA!
Zauważyłam, iż większość z Was, która korzysta z komórek nie ma możliwości przekierowania bloga Kraina Kosmetyków na www.brylantina.blogspot.com
Zmieniłam nazwę oraz adres bloga na Brylantinę.
Proszę Was, abyście zaobserwowali Brylantinę, a odobserwowali Krainę Kosmetyków. :)
______________________________________________________________________


Witajcie kochani w tym śnieżnym, pierwszym dniu grudnia! 
Nie zapominajcie ubierać się ciepło, ale również nie zapominajcie o pielęgnacji okolic oczu, kiedy są one wystawione na mróz i te wszelkie niesforne śnieżyce. To te okolice, przy pielęgnacji twarzy potrzebują największego nawilżenia, gdyż posiadają cienką skórę podatną na wysuszanie, a kolejno powstawanie zmarszczek. 
Dzisiaj będzie odrobinę na bogato, gdyż przedstawię Wam moje rezultaty ze stosowania serum pod oczy Pure od Orphica, dawnego Realash, które możemy wypróbować za 190 zł. Czytajcie dalej...
Opakowanie bardzo w moim stylu. Klasyczne, eleganckie pod postacią szklanej buteleczki, a nie zwykłej, plastikowej. Lubię to! Serum nabieramy pipetą, która jest dosyć duża na tak małe opakowanie. Sprawia to, iż często mam problem z tym, że produkt potrafi spłynąć po buteleczce.
Konsystencja jest zdecydowanie rzadka, żelowa, co powoduje, że totalnie rozpływa się w dłoniach.
Na moją skórę pod oczami wystarczy dosłownie jedna kropla owego serum na dobę, a co najlepsze, możemy go zużyć do 6 miesięcy od momentu otwarcia. Jestem pewna, że dam radę :)
Stosuję produkt zawsze przed spaniem, po dokładnym oczyszczeniu skóry twarzy. 
Serum pod oczy po rozprowadzeniu idealnie się wchłania i nie pozostawia lepkiej, ani tłustej warstwy. Uwielbiam to, gdyż nienawidzę, jeżeli coś mi się "klei" i obciąża moją skórę pod oczami. Powierzchnia skóry staje się delikatna w dotyku, miękka, a ponadto czuję, iż jest odżywiona. Przekonałam się, że produkt bardzo dobrze nawilża, a to jest konieczne w pielęgnacji okolic oczu i powinniśmy o tym pamiętać. Efektem, który mnie totalnie zaskoczył jest poprawiony koloryt skóry oraz zanikanie moich brzydkich, fioletowych odcieni w wewnętrznych kącikach oczu. Totalny szok...
Niestety, ale moje malutkie kurze łapki nie zostały zniwelowane. Posiadam je bardzo malutkie, ledwo widoczne i nie wiem jak to by wyglądało u osób z bardziej widocznymi zmarszczkami mimicznymi. Mimo wszystko, serum przeznaczone jest dla skóry w każdym wieku! 
Skład jest wyjątkowo bogaty i zawiera olej abisyński, hialuronian sodu, kolagen, elastynę, wyciąg z plechy algi morskiej, ekstrakt z kwiatu pomarańczy i ekstrakt z granatu. Ponadto, witaminę A, E, B3, a nawet wyciąg ze śluzu ślimaka i wiele, wiele innych, które są mega dobroczynne dla naszej skóry. 
Podaję również skład do wglądu:
 Aqua, Glycerin, Citrus Aurantium Amara Flower Extract, Snail Secretion Filtrate, Squalane, Propanediol, Soluble Collagen, Hydrolyzed Elastin, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryldimethyl Taurate Copolymer, Crambe Abyssinica Seed Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Spilanthes, Acmella Flower Extract, Punica Granatum Fruit Extract, Sodium Hyaluronate, Enteromorpha Compressa Extract, Carthamus Tincotorius Bud Extract, Tocopherol, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Caesalpinia Spinosa Gum, Hydroxyethylcellulose, Niacinamide, Panthenol, Beta-Sitosterol, Retinyl Palmitate, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Squalene, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, Isohexadecane, Polysorbate 60, Parfum

Skład nie podrażnił, ani nie uczulił, a zdecydowanie zapewnił promienne spojrzenie.
Podsumowując, poniżej przedstawiam efekt przed kuracją po lewej, a po prawej stronie rezultat stosowania serum pod oczy Pure. Jestem zadowolona z efektów, gdyż po dłuższym użyciu produktu mogę cieszyć się zniwelowaniem fioletowych sińców pod oczami, a przede wszystkim nawilżoną skórą. Konkretnie nawilżoną. Moim zdaniem, warto wypróbować serum na własnej skórze, ale to od Was zależy wybór, czy postawicie swój cel na pielęgnację wokół oczu. 
---------------------
Zapraszam na Orphicę! <3
-------------------
Bądź ze mną na FanPage Brylantina oraz Instagram-ie! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz