poniedziałek, 30 października 2017

ShinyBox |Think Pink Październik 2017 | Profilaktyka Raka Piersi | Rabaty

Cześć Wam wszystkim! <3
Miesiąc październik przeminął w ekspresowym tempie, a ja jeszcze nie pokazałam Wam zawartości październikowej edycji ShinyBox-a pt. "Think Pink". Logo oraz nazwa box-a nie jest przypadkowa. 17 października co roku obchodzony jest Światowy Dzień Walki z Rakiem Piersi, a ponadto ten miesiąc nazywany jest "Różowym Październikiem". Miesiąc profilaktyki raka piersi.
 Cieszy mnie to, iż ekipa ShinyBox podjęła ten temat. W dzisiejszych czasach każdy z nas się spieszy i nie zawsze pamięta o samobadaniu piersi oraz wizycie u lekarza.
Dziewczyny, pamiętajcie!!!
Nawilżający krem do ciała All Over Rescue Body Balm Barnagen 200 ml (34,99 zł za 200 ml) - nowość! Przynosi ulgę przesuszonej skórze, zatem idealny na jesień. Produkt przeznaczony do stosowania na całe ciało. Idealnie regeneruje i nawilża skórę. 

Pierwszym produktem w pudełeczku, który rzucił mi się w oczy jest nawilżający krem do ciała marki Barnangen, z którą nie miałam nigdy żadnej styczności. Jak wiecie, od miesiąca jestem w Warszawie, a moja skóra bardzo źle reaguje na zmiany wody. Jest przesuszona i zdecydowanie potrzebuje mocnego nawilżenia. Taki produkt w październikowym box-ie to strzał w dziesiątkę!
Przy pierwszym wrażeniu, produkt pachnie intensywnie kremowo, a do tego konsystencję ma niesamowicie zbitą. Podoba mi się, że wręcz rozpuszcza się w dłoniach. :)
Pomadka do ust Mark Liquid Lip "Irresistible" AVON 7 ml(32 zł za sztukę) - kolejna nowość. Jest dostępna w najmodniejszych odcieniach, ma intensywnie kryjący kolor, a jej płynna formuła zapewnia przyjemne uczucie nawilżenia i sprawia, że szminka utrzymuje się na ustach przez wiele godzin.

O tej pomadce ostatnio jest bardzo głośno w blogosferze, zatem jestem ciekawa jak ta nowość sprawdzi się u mnie. Trafił mi się kolor matowej czerwieni Irresistible, ale nie przeszkadza mi to. Czerwień wybieram również na co dzień. W pudełeczku znalazłam również katalog AVON, którego nie miałam już...ponad kilka lat w dłoniach. W mojej kosmetyczce nie znajdzie się ani jeden produkt z AVON, więc...chętnie wypróbuję i zobaczymy, czy warto powrócić do zamówień. Wielki plus za katalog dla ShinyBox. :)
Hydrożelowa maska z efektem liftingującym z niebieskimi algami Institut Algae-Lift EFEKTIMA (około 14,99 zł za sztukę) - doskonale wpływa na skórę potrzebującą intensywnego nawilżenia i poprawy elastyczności naskórka.

Maseczek nigdy za wiele, ponieważ sięgam po nie bardzo często. Wykorzystam z przyjemnością. Produkt występował w pudełku w formie wymiennej z produktami marki DermoFuture Precision.
Wcierka z wyciągiem z bursztynu do skóry głowy i włosów zniszczonych Medica JANTAR 100 ml (13 zł za 100 ml) - oparta jest na sprawdzonej, niezmienionej od lat recepturze. To owoc długich tradycji wykorzystywania niezwyklych właściwości bursztynu. Zawiera 91% składników naturalnych, 0% parabenów, alkoholu etylowego, barwników.

O wcierkach z Jantar słyszałam wiele dobrego - ponoć wielu osobom pojawiło się mnóstwo baby hair po dłuższym stosowaniu. Skład nie jest najlepszy, ale wypróbuję. 
Plastry oczyszczające pory z aktywnym węglem do twarzy 7th Heaven (5,60 zł za 10 ml) - usuwają zaskórniki, dogłębnie oczyszczają i odblokowują pory.

Przyznam Wam się szczerze, że nie jestem zwolenniczką wszelkich plastrów oczyszczających pory - tych które należy oderwać po 10-15 minutach. Nigdy takie produkty mi się nie sprawdziły, ale napiszcie w komentarzu, czy miałyście styczność z tą marką. Produkt występował w pudełku w formie wymiennej. Innym osobom trafiła się jeszcze oczyszczająca maska węglowa oraz owocowy Peel Off.
Baton Jabłko&Cynamon Pocket Energy Bar Foods by Ann (3,89 zł za sztukę) - idealne dla tych, którzy żyją aktywnie i potrzebują szybkiego, a jednocześnie zdrowego i pysznego źródła energii. Odpowiednio dobrane składniki nie tylko zaspokoją głód i pobudzą do działania, ale także pozytywnie wpłyną na funkcjonowanie całego organizmu.

Obserwuję poczynania Anny Lewandowskiej już od jakiegoś czasu i przyznam Wam szczerze, że dla mnie jest to osoba pełna uśmiechu, a przede wszystkim pełna szczerości. Mam nadzieję, że uda mi się ją poznać osobiście. Kadra Reprezentacji Polski w piłce nożnej mężczyzn na swoich filmach często pokazuje kulki mocy, batony stworzone przez Anię. Podziwiam, że tak fantastycznie siebie wspierają! :)
Zawsze chciałam spróbować tych batonów, ale nigdzie nie mogłam ich spotkać. Teraz wiem, że można je zakupić m. in. w sklepie Piotr i Paweł. Co do smaku - mi smakuje, serio. Co prawda, nie jest to Snickers, ale bardzo dobry produkt w porównaniu do innych batonów z zawartością cukrów w składzie.
Świeca zapachowa w szkle BLUE SKY Bispol (5,54 zł za 357 g) - stwórz w swoim domu unikalną atmosferę, która dopełniona delikatnym aromatem i migoczącymi płomieniami wprowadzi Cię w błogi nastrój. Spędź długie jesienne wieczory w towarzystwie magicznych aromatów, które pozostaną na długo w Twojej pamięci.

Wiem, że wiele osób stwierdzi, iż świeca w Beauty Box-ie jest niewypałem, ale...mi się podoba! Uwielbiam świece zapachowe, zwłaszcza w chłodne, jesienne wieczory. Cały mój pokój jest otoczony świecami, świeczkami, kominkami i woskami. Nawet domagałabym się częściej takich prezentów w box-ach. :D Czas palenia powyższej świecy wynosi 30 h.
Próbka kremu na rozszerzone naczynia krwionośne dla cery suchej Charmine Rose 2 ml
Zniżki i Voucher - dr barbara.pl, BLUE CALORAD
Charmine Rose specjalnie dla ShinyBox przygotował ulotkę promującą profilaktykę raka piersi.
Dziewczyny, mam nadzieję, że dbacie o siebie oraz o swoje zdrowie i jesteście świadome tego, że podstawą jest badanie oraz wizyta u lekarza.
Podsumowując, ShinyBox postarał się w tym miesiącu i dla mnie pudełeczko jest warte uwagi. Wszystkie produkty wykorzystam, pomijając oczyszczające plastry na nos, które raczej się u mnie nie sprawdzą. Batony Foods by Ann chodziły za mną przez dłuższy czas, także trafione w 10! Nowość od AVON tym bardziej, ponieważ byłam ciekawa jak produkt sprawdzi się u mnie, skoro są tak promowane przez blogosferę.
Świeca umili mi jesienno-zimowe wieczory, a balsam, odżywka i maseczka nie będą leżały bezczynnie w mojej szufladzie.
_______________
Bądź ze mną na FanPage oraz Instagram-ie @brylantina ! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz