środa, 2 sierpnia 2017

ULUBIENIEC ostatnich miesięcy

Cześć!
U Was też upały dają się we znaki? Wczoraj w nocy przeszło mnóstwo burz przez Polskę, a moją okolicę ominęło. Topię się i już nie mam czym oddychać, ale mimo wszystko, wolę te upały, niż deszcze!
Dzisiaj postaram się napisać rzeczowo i krótko, gdyż wiem, że w te upały ciężko jest cokolwiek czytać, a właśnie! W ostatnim poście zrobiłam małe sprawdzenie kto czyta moje posty i jestem rozczarowana. Mało osób przywitało się ze mną słowami "Siema" tak jak prosiłam. No nic, wierzę, że jeszcze są osoby, które czytają mojego bloga z zainteresowaniem.
Dzisiaj postanowiłam przedstawić Wam mojego ulubieńca do pielęgnacji włosów, a jest nim spray do włosów przeciążonych koloryzacją lub zabiegami stylizacyjnymi Gliss Kur Schwarzkopf Fiber Therapy. Ci, którzy mnie znają, doskonale wiedzą, że ja nie farbuję włosów oraz rzadko je prostuję, czy suszę suszarką. Mimo wszystko, lubię stosować produkty regenerujące, gdyż dobrze działają na moje włosy, a zwłaszcza je fajnie wygładzają.
Ostatnio polubiłam się z produktami w spray-u, a zwłaszcza odżywkami do włosów. Ten produkt można stosować na mokre, jak i suche włosy i nie trzeba go spłukiwać. To dla mnie mega ułatwienie, a do tego oszczędność czasu. Do tego Wam przyznam, że spryskuję włosy na długości, ale również delikatnie zahaczam o włosy przy skórze głowy i nie powoduje to u mnie żadnego "oklapnięcia" fryzury.
Co najważniejsze, przy stosowaniu regenerującego serum nie zauważyłam efektu przetłuszczenia włosów, ani obciążenia. Spray idealnie wygładza włosy, sprawia że są one przyjemne w dotyku, a do tego nie mam problemu z ujarzmieniem moich baby hair. Włosy prezentują się zdrowo. Ponadto, pięknie pachną i ten zapach utrzymuje się bardzo długo.
Jest to jedna z lepszych odżywek do włosów w spray-u, która sprawia, że ich wygląd odmienia się od razu po zastosowaniu. Przy moich długich, niesfornych włosach to miód. Posiadam włosy niskoporowate, proste i długie, zatem nie wiem jak sprawdziłaby się u osób z suchymi, wysokoporowatymi włosami. Jeszcze dodam, że w składzie możemy znaleźć oleje oraz keratynę. 
Produkt niesamowicie mi podpasował i stał się moim ulubieńcem ostatnich miesięcy. :)
------------
Bądź ze mną na FanPage oraz Instagram-ie @brylantina! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz