niedziela, 23 lipca 2017

Jak to było i jest z moją pielęgnacją stóp?

Chciałabym zadać Wam pytanie. Kiedy ostatnio poświęciliście wolny czas na pielęgnację swoich stóp? 
Wiem, że wiele z Was o tej kwestii zapomina, bądź po prostu nie ma na to czasu. Nasze stopy obciążone są non stop. Dużo chodzimy, stoimy, nosimy niewygodne buty, również buty na szpilkach, a następnie zauważamy przesuszenie stóp i tworzą nam się brzydkie odciski, których bardzo trudno jest się pozbyć.
Przyznam Wam się, że jeszcze parę miesięcy temu niekoniecznie skupiałam się na pielęgnacji moich stóp. Nie potrafiłam znaleźć nawet odrobiny czasu, aby chociaż je nawilżyć. Nigdy nie miałam problemu z potliwością stóp, ale za to przesuszone pięty i suche skórki wokół paznokci były na miejscu dziennym. 
Lato zaczęło się zbliżać, a ja stwierdziłam, iż czas coś z tym zrobić. Raz w tygodniu podczas manicure moczyłam nogi w ciepłej wodzie z dodatkiem soli przeznaczonej do pielęgnacji stóp. Czasu nie traciłam, gdyż malowanie paznokci u dłoni raz w tygodniu zajmowało mi troszkę czasu, więc czemu by nie zająć się w tym samym momencie stopami. Wkręciłam się...
Poświęcenie odrobiny czasu raz w tygodniu sprawiło, że wygląd moich stóp zmienił się diametralnie. Nie mam już problemu z suchymi skórkami wokół paznokci oraz z suchymi piętami. Odciski również u mnie to rzadkość. Doszłam do wniosków, że warto taką chwilę poświęcić swoim stopom, a więc do roboty!
Aby wspomóc Was w podjęciu decyzji odnośnie pielęgnacji stóp przedstawiam Wam zestaw produktów Good Foot Podology marki Delia Cosmetics, który ma za zadanie ułatwić zabieg pedicure, a do tego również pilerkę MiaCalnea, która dopełni całość. Producent zapewnia, iż stosowanie produktów według podanej instrukcji na opakowaniach pomoże utrzymać stopy w dobrej kondycji nie tylko latem, ale przez cały rok. 

Jakie są kroki do uzyskania pięknych stóp?
1.0 Kąpiel perełkowa do stóp z mocznikiem 45 % - do stosowania przed złuszczaniem i pielęgnacją
2.0 Peeling do stóp - do stosowania po kąpieli stóp
3.0 Krem - Pianka do stóp - pielęgnacja do codziennego stosowania
3.1 Maska do stóp wygładzająco-regenerująca  - kuracja
3.2 Ekspresowy żel do usuwania zrogowaceń - jednorazowy zabieg
4.0 Pilerka do stóp - uzupełnienie pielęgnacji, co codziennego stosowania
Podoba mi się to, iż producent na opakowaniach ukazał kolejność stosowania produktów. Na bieżąco, między innymi na Instagram-ie będę Wam dawać znać, jak seria Good Foot Podology sprawdza się u mnie.
Sól do stóp ma za zadanie intensywnie zmiękczać zrogowaciałą skórę, ułatwić usuwanie martwego naskórka, a ponadto przygotowuje do dalszej pielęgnacji.
Peeling do stóp powinien usuwać zrogowaciały naskórek, wygładzać, zmiękczać, nawilżać, a do tego odświeżać - robi wrażenie.
Krem - Pianka do stóp ma za zadanie nawilżać, odświeżać i koić. 
Maska do stóp podobnie jak poprzednie produkty, powinna pozostawiać skórę jedwabiście gładką, niwelować szorstkość, a ponadto przywracać dobrą kondycję zniszczonym stopom.
Przedostatni produkt, czyli ekspresowy żel do usuwania zrogowaceń pomaga usunąć zrogowacenia oraz przywrócić zdrowy wygląd stóp.
Pilerka do stóp jest dodatkiem do pielęgnacji i możemy stosować ją codziennie, np. pod prysznicem.
Nie zapominajcie, że pielęgnacja stóp jest niezwykle ważna, zwłaszcza, gdy w letnie dni odkrywacie stopy, czy to na plaży, czy po prostu w wiatrówkach i innych. :)
Bierzmy się do działania! Nie odkładaj pielęgnacji stóp na jutro, gdyż "jutro" będzie ciągnąć się miesiącami. 
Pozdrawiam serdecznie!
----------
Bądź ze mną na FanPage oraz Instagram-ie @brylantina! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz